PvP rendszer, karakterek bemutatása.
1 / 1 oldal
PvP rendszer, karakterek bemutatása.
DK/BK/BM:
A jelenlegi beállítások mellett, jól használva a szerver egyik legjobb PvP karaktere. fejlődése lassabb, nehezebben erősödik mint más kasztok, mivel ahhoz hogy jól működhessen három irányú statpont osztás szükséges neki. A reset számok, és a skilldmg% növekedésével viszont félelmetes harcossá válik mint PvP mint Pve téren. Természetes mint minden kasztnak neki is megvannak az olyan ellenfelei akikkel nem bír el túl egyszerűen, vagy éppen semennyire. Legnagyobb ellenfelei a nehézség sorrendjében: Rage Fighter, Summoner, Dark Lord.
DL/LE:
A Dark Lord kaszt egy kényelmesen, könnyen fejleszthető karakter a játékban, főképp amiatt is mert warpszint kedvezményt élvez. Korai fejlődési szakaszában hatalmas segítség számára a Dark Raven, és a már 70-es szintig fejleszthető Dark Horse petje. Hatalmas ütőereje az energia statra osztott pontok után a crit. buffjától még erősebbé válik. Chaotic Birds spelljével egy erős és hatékony harcos a játékban.
Legnagyobb ellenfelei a nehézség sorrendjében: Rage Fighter, Summoner
RF/FM:
Mu világának vasöklű harcosa. Bár szettekben alul marad a többi kaszthoz képest, mivel seedelhető szettje nincs, kompenzálja ezt burtális ütőereje, és a halálos ignore buffja. Az egyik legkönnyebben fejleszthető karakter már a kezdetektől, warplvl kedvezményt élvez, és kezdeti osztásában a tárgyaihoz szükséges STR és VIT pontokon kívül elég szinte csak AGI-t osztania, hiszen abból védelmet, sebzést, és támadási sebességet is kap.
Legnagyobb ellenfele: Summoner
DW/SM/GM:
Varázsló kaszt, hatalmas területeket átérő spellekkel. Fejlesztése korai stádiumban az Evil Spirit képességének, és a 2 irányú statpont osztásnak köszönhetően gyorsnak mondható. ENE pontok a varázserő növeléséhez, AGI pontok a védelemhez és a gyorsasághoz. Ütőereje nem túl acélos, persze vannak karakterek akikkel ő is megbirkózik, sőt reset vagy gear előnyben nehéz perceket hozhat ellenfeleinek. Soul Barrier képessége igazi védelmi karakterré teszi, melyet tetéz az hogy ha jól használja a TELEPORT képességét szinte megfoghatatlan.
Legnagyobb ellenfelei ellenfelei a nehézség sorrendjében: Rage Fighter, Summoner, Dark Lord, Blade Knight
SU/BS/DIM:
A feketemágia félelmetes idézője. Hatalmas ütőereje, gyengítő buffjai, kábító képessége teszik az egyik legerősebb harcossá. Fejlesztése a korai stádiumban az SMéhez hasonlóan 2 statponton alapul, az AGI-n és az ENE-n. Berserker buffja a megfelelő mennyiségű energia elérése után hatalmas ütőerőt, REF. buffja pedig erőteljes visszacsapódó sebzést biztosít számára. PvP-ben nagy távolságú spelleket használ mint a Chain Lightning és a Drain Life, melyek még jobban megnehezítik az ellene támadó sorsát.
Legnagyobb ellenfelei a nehézség sorrendjében: Dark Lord, Rage Fighter, Soul Master, Blade Knight.
MG/DM:
A játék legkönnyebben, és leggyorsabban fejleszthető karaktere. A warplevel kedvezmény, és a területi képességei miatt gyorsan fejlődik, és a kezdetekben könnyen tehet szert nagyobb resetszám előnyre a többi kaszthoz képest. Míg ezt ki tudja használni addig szinte bármelyik kaszttal képes felvenni a harcot, de a resetszámok növekedésével már nem tudja tartani a lépést a többiekkel PvP terén. Leginkább a játékot frissen megismerni vágyók számára ajánlott, mivel ENE, és STR osztásban is használható, látványos skillekkel és spellekkel harcba szálló karakter.
Legnagyobb ellenfelei a nehézség sorrendjében: Rage Fighter, Dark Lord, Summoner, Blade Knight
ELF/MELF/HE:
A kezdeti játékszakaszban egyszerűen fejleszthető karakter, mivel szinte csak AGI-ra van szüksége. Emiatt a játék korai szakaszában még PvP terén is megállja helyét, mivel védelme magas, és komoly támadási sebességgel bír. Szerepe a játékban a korai szakasz után támogató karakter jellegű, hiszen védelmező és támadóerőt adó buffja szinte elengedhetetlen egy egy nagyobb eventen, továbbá képessége van csapat társai életének és SDjének visszatöltésére is. A támogató szerepű játékélmény kedvelőinek ajánlott.
Legnagyobb ellenfelei a nehézség sorrendjében: Rage Fighter, Dark Lord, Summoner , Blade Knight
Természetesen a fent felsoroltak legjobb megvalósulási formája az azonos szintű és minőségű gear, az egymással arányos pontszám, és az hogy a karaktereket az irányítóik egyformán jól kezelik és ismerik.
És ami igazán széppé teszi ezt a játékot az , hogy egy jól kitalált pontosztás, egy okosan összeállított gear, egy nagy szerencsével készült szárny, vagy az element rendszer megfelelő használata mind mind hozhat hatalmas meglepetésszerű diadalokat.
A jelenlegi beállítások mellett, jól használva a szerver egyik legjobb PvP karaktere. fejlődése lassabb, nehezebben erősödik mint más kasztok, mivel ahhoz hogy jól működhessen három irányú statpont osztás szükséges neki. A reset számok, és a skilldmg% növekedésével viszont félelmetes harcossá válik mint PvP mint Pve téren. Természetes mint minden kasztnak neki is megvannak az olyan ellenfelei akikkel nem bír el túl egyszerűen, vagy éppen semennyire. Legnagyobb ellenfelei a nehézség sorrendjében: Rage Fighter, Summoner, Dark Lord.
DL/LE:
A Dark Lord kaszt egy kényelmesen, könnyen fejleszthető karakter a játékban, főképp amiatt is mert warpszint kedvezményt élvez. Korai fejlődési szakaszában hatalmas segítség számára a Dark Raven, és a már 70-es szintig fejleszthető Dark Horse petje. Hatalmas ütőereje az energia statra osztott pontok után a crit. buffjától még erősebbé válik. Chaotic Birds spelljével egy erős és hatékony harcos a játékban.
Legnagyobb ellenfelei a nehézség sorrendjében: Rage Fighter, Summoner
RF/FM:
Mu világának vasöklű harcosa. Bár szettekben alul marad a többi kaszthoz képest, mivel seedelhető szettje nincs, kompenzálja ezt burtális ütőereje, és a halálos ignore buffja. Az egyik legkönnyebben fejleszthető karakter már a kezdetektől, warplvl kedvezményt élvez, és kezdeti osztásában a tárgyaihoz szükséges STR és VIT pontokon kívül elég szinte csak AGI-t osztania, hiszen abból védelmet, sebzést, és támadási sebességet is kap.
Legnagyobb ellenfele: Summoner
DW/SM/GM:
Varázsló kaszt, hatalmas területeket átérő spellekkel. Fejlesztése korai stádiumban az Evil Spirit képességének, és a 2 irányú statpont osztásnak köszönhetően gyorsnak mondható. ENE pontok a varázserő növeléséhez, AGI pontok a védelemhez és a gyorsasághoz. Ütőereje nem túl acélos, persze vannak karakterek akikkel ő is megbirkózik, sőt reset vagy gear előnyben nehéz perceket hozhat ellenfeleinek. Soul Barrier képessége igazi védelmi karakterré teszi, melyet tetéz az hogy ha jól használja a TELEPORT képességét szinte megfoghatatlan.
Legnagyobb ellenfelei ellenfelei a nehézség sorrendjében: Rage Fighter, Summoner, Dark Lord, Blade Knight
SU/BS/DIM:
A feketemágia félelmetes idézője. Hatalmas ütőereje, gyengítő buffjai, kábító képessége teszik az egyik legerősebb harcossá. Fejlesztése a korai stádiumban az SMéhez hasonlóan 2 statponton alapul, az AGI-n és az ENE-n. Berserker buffja a megfelelő mennyiségű energia elérése után hatalmas ütőerőt, REF. buffja pedig erőteljes visszacsapódó sebzést biztosít számára. PvP-ben nagy távolságú spelleket használ mint a Chain Lightning és a Drain Life, melyek még jobban megnehezítik az ellene támadó sorsát.
Legnagyobb ellenfelei a nehézség sorrendjében: Dark Lord, Rage Fighter, Soul Master, Blade Knight.
MG/DM:
A játék legkönnyebben, és leggyorsabban fejleszthető karaktere. A warplevel kedvezmény, és a területi képességei miatt gyorsan fejlődik, és a kezdetekben könnyen tehet szert nagyobb resetszám előnyre a többi kaszthoz képest. Míg ezt ki tudja használni addig szinte bármelyik kaszttal képes felvenni a harcot, de a resetszámok növekedésével már nem tudja tartani a lépést a többiekkel PvP terén. Leginkább a játékot frissen megismerni vágyók számára ajánlott, mivel ENE, és STR osztásban is használható, látványos skillekkel és spellekkel harcba szálló karakter.
Legnagyobb ellenfelei a nehézség sorrendjében: Rage Fighter, Dark Lord, Summoner, Blade Knight
ELF/MELF/HE:
A kezdeti játékszakaszban egyszerűen fejleszthető karakter, mivel szinte csak AGI-ra van szüksége. Emiatt a játék korai szakaszában még PvP terén is megállja helyét, mivel védelme magas, és komoly támadási sebességgel bír. Szerepe a játékban a korai szakasz után támogató karakter jellegű, hiszen védelmező és támadóerőt adó buffja szinte elengedhetetlen egy egy nagyobb eventen, továbbá képessége van csapat társai életének és SDjének visszatöltésére is. A támogató szerepű játékélmény kedvelőinek ajánlott.
Legnagyobb ellenfelei a nehézség sorrendjében: Rage Fighter, Dark Lord, Summoner , Blade Knight
Természetesen a fent felsoroltak legjobb megvalósulási formája az azonos szintű és minőségű gear, az egymással arányos pontszám, és az hogy a karaktereket az irányítóik egyformán jól kezelik és ismerik.
És ami igazán széppé teszi ezt a játékot az , hogy egy jól kitalált pontosztás, egy okosan összeállított gear, egy nagy szerencsével készült szárny, vagy az element rendszer megfelelő használata mind mind hozhat hatalmas meglepetésszerű diadalokat.
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|