Karakterek Pve (szörnyek elleni) sebzése
1 / 1 oldal
Karakterek Pve (szörnyek elleni) sebzése
A karakterek sebzési rendszere más más elven épül fel.
Alapvetően 2 csoportra oszthatóak e téren:
1. alap statból növekvő sebzési erő és arány
2. bizonyos statok növelésével elért skilldmg% növekedés (multiplier)
Az 1. csoportba sorolható karakterek az Elf, a Dark Wizard, Summoner, és a Magic Gladiator.
Ezeknek a kasztoknak a sebzése a játék korai stádiumában jelentősen magasabb mint a 2. csoportban lévő társaiké, amiatt hogy nagyobb reszeten is arányosan tudjanak viszonyulni egymáshoz a szörnyek elleni harcban.
A 2. csoportba sorolható karakterek a Rage Fighter, Dark Knight, Dark Lord. Az ő kezdeti sebzésük jelentősen alacsonyabb, sőt a Rage Fighter esetében az első pár reset tényleg nehéznek mondható, de a megfelelő mennyiségű statpont után fejlesztése kényelmessé válik, és a játék legnagyobb Pve ütőerejü karaktere lesz. A Dark Knight esetében is érezni hogy az elején nem túl acélos a sebzése, de mint a Rage Fighter esetében úgy nála is érezhető lesz a javulás a skilldmg% növekedésével, úgy ahogy a Dark Lord esetében is.
Természetesen ezekbe a nehezen vagy nehezebben beinduló karakterekbe, még ha több időbe is telik megéri időt fektetni, mert a játék későbbi szakaszaiban ez meg fog térülni.
Alapvetően 2 csoportra oszthatóak e téren:
1. alap statból növekvő sebzési erő és arány
2. bizonyos statok növelésével elért skilldmg% növekedés (multiplier)
Az 1. csoportba sorolható karakterek az Elf, a Dark Wizard, Summoner, és a Magic Gladiator.
Ezeknek a kasztoknak a sebzése a játék korai stádiumában jelentősen magasabb mint a 2. csoportban lévő társaiké, amiatt hogy nagyobb reszeten is arányosan tudjanak viszonyulni egymáshoz a szörnyek elleni harcban.
A 2. csoportba sorolható karakterek a Rage Fighter, Dark Knight, Dark Lord. Az ő kezdeti sebzésük jelentősen alacsonyabb, sőt a Rage Fighter esetében az első pár reset tényleg nehéznek mondható, de a megfelelő mennyiségű statpont után fejlesztése kényelmessé válik, és a játék legnagyobb Pve ütőerejü karaktere lesz. A Dark Knight esetében is érezni hogy az elején nem túl acélos a sebzése, de mint a Rage Fighter esetében úgy nála is érezhető lesz a javulás a skilldmg% növekedésével, úgy ahogy a Dark Lord esetében is.
Természetesen ezekbe a nehezen vagy nehezebben beinduló karakterekbe, még ha több időbe is telik megéri időt fektetni, mert a játék későbbi szakaszaiban ez meg fog térülni.
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|